úterý 13. listopadu 2012

Jedenáctka


Nebude to o fotbale, ale o blogerské řetězovce, která teď frčí téměř všude. Taky jsem byla nominována.
Hned dvakrát.
A protože mi dělá problém říkat ne. A taky proto, že jakákoliv záminka k odskočení si od psaní školních záležitostí je vítaná (odskakuji k psaní tohoto elaborátu už týden). Rozhodla jsem se výzvu přijmout a zameditovat si nad otázkami i vlastními zvláštnostmi.



Pravidla:
1.                  Odpověz na 11 otázek od toho, kdo tě nominoval.
2.                   Napiš o sobě 11 zajímavostí.
3.                   Vymysli 11 otázek pro další nominované .
4.                   Nominuj 11 blogů a informuj je.


Tak tedy, prvním nominátorem byla Olivia a zde jsou její otázky:
1.                  Akým zvieraťom by si chcela byť, keby k tomu došloPtákem. Ale ne holubem, myslím, že bych měla problém s vyměšováním na veřejných prostranstvích.
2.                  Aké kvety máš najradšej?  Kopretiny.
3.                  Mávaš sny, ktoré sa ti opakujú?  Ano. O létání. Když jsem byla mladší, vlastnila jsem ve snu létající lyže.
4.                  Rada tancuješ?  Ano. Ideálně jsem-li lehce ovíněna.
5.                  Urobila si niekedy niečo nečakané, čo ostatných prekvapilo? Jo, otěhotněla jsem.
6.                  Aká je tvoja obľúbená vôňa?  Momentálně hruškovo vanilková vůně mého sprcháče.
7.                  S kým chodíš najradšej do prírody? S dětmi. Vidí věci, kterých si nevšimnu.
8.                  Aká hudba by mala hrať v tvojej obľúbenej kaviarni?  Příjemná a tichá.
9.                   Čo ťa dokáže rozplakať?  Chlap, který na mě zvýší hlas.
10.              Aké jedlo by si nikdy nevzala do úst?  Nikdy neříkej nikdy. Ale nebudu-li na pokraji smrti hladem, odmítám jíst jakékoliv vnitřnosti.
11.              Aká býva tvoja posledná myšlienka pred spaním? Zítra, už určitě půjdu spát dřív!

Druhým, kdo mě nominoval, je originální a čerstvě blogově přestěhovaná Fay du Fée. A ta by ráda věděla:

1.                  Když se poctivě podíváš do svého svědomí, jsi šťastná? Podzim mě sice válcuje, ale jinak jsem šťastná.
2.                  Co by ti dnes řeklo tvé sedmnáctileté já? Ty už máš dvě děti? Proboha...
3.                  Existuje přátelství mezi mužem a ženou? Ano.
4.                  Na ex nebo na sex? Záleží na příležitosti a společnosti.
5.                  Nejoblíbenější romantická/erotická filmová scéna? Ach, já miluju od dětských let Hříšný tanec. A ještě teď se mi rozbuší srdce, když Johny pronese: „Bejby nebude sedět v koutě!“
6.                  Nejoblíbenější blog a důvod, proč ho tak ráda čteš? Každou chvíli jiný, momentálně favorita nemám.
7.                  Bojíš se chybovat? Jak v čem...
8.                  Jsi sprinterka nebo maratonistka? Vychyluju se na obě strany, dle potřeby.
9.                  Kdybys věděla, že se o tom nikdy nikdo nedozví, udělala bys něco, v čem ti teď svědomí brání? Ano. Ale svědomí mi nedovolí prozradit co.
10.              Co ty a Shakespeare? Dovolím si říct, že s Williamem máme přátelský, až důvěrný vztah.
11.              Kandidát na dalšího prezidenta České Republiky? Jmenuj kohokoli. Jára Cimrman

A teď těch 11 zajímavostí o nevyléčitelné optimistce:
1.            Otěhotněla jsem v devatenácti, těsně před maturitou. Při samotné zkoušce dospělosti mi pak dělalo větší starosti, abych nepozvracela komisy, než jestli vůbec odmaturuju (nepozvracela a odmaturovala, dokonce s vyznamenáním).
2.            Těhotenství je jedno z mých nejoblíbenějších životních období. Klidně bych byla těhotná pořád (i když bez prvních třech měsíců s nevolnostmi bych se klidně obešla).
3.            Čokoládu nemám zdaleka tak ráda, jako většina ženského pokolení. Vzhledem k tomu, že čokoládou si prý suplujeme pocit, že jsme milovaní, jsem zřejmě láskou přímo zahlcena.
4.            Je mi špatně v autě, v autobuse, v letadle i na lodi. Donedávna byl jediným antinauzeovým dopravním prostředkem vlak. Ovšem od doby, co se po našich železničních tratích prohání pendolíno a další moderní vlaky připomínající autobusy na kolejích, nejsou pro mě spásou ani České dráhy.
5.            Jsem Váha do morku kostí. Jít se mnou nakupovat, do restaurace nebo se mnou vybírat jména pro děti je očistec. Jedno z mých nejoblíbenějších sousloví je: „Ale na druhou stranu...“
6.            Kdysi jsem hrála na housle. Ale zatímco já v koutku vrzala Komáři se ženili, brácha trsal na kytaru Bednu od Whiskey, která byla daleko poslouchatelnější než moji komáři. A tak jsem se začala taky učit na kytaru.
7.            Mám ráda červenou knihovnu. I přesto, že to v ní na můj vkus hýří až příliš mnoha eufemismy pro mužské i ženské genitálie.
8.            Moje kosmetická taštička obsahuje pouze řasenku, oční stíny, které neumím používat a červenou rtěnku, kterou nenosím mezi lidi.
9.            Jsem od přírody noční tvor. Vydržím si číst nebo psát klidně do pěti ráno. Ale nařiďte mi budík na jakoukoliv ranní hodinu a já se budu cítit nevyspalá a nervní (a to i po osmi hodinách plnohodnotného spánku, který ovšem už tři roky neznám).
10.        Díky Matýskově zálibě v dopravních prostředcích všeho druhu, se pomalu začínám považovat za znalce v oboru zemědělských a stavebních strojů.
11.        V parku či temném lese se nebojím úchyláků. Spíš mám obavu, abych tam nenarazila na upíra, vlkodlaka či jinou krvežíznivou příšeru. (Jedná se zřejmě o důsledek hltání Kingových knih v citlivé době dospívání.)


A blížíme se do finále. Jedenáct otázek pro dalších jedenáct blogerek:
1.                  Nejoblíbenější předmět z dob povinné školní docházky?
2.                  Osud, náhoda nebo něco úplně jiného?
3.                  Ovládáš hru na nějaký hudební nástroj?
4.                  Chlebíček s majonézou nebo radši kremroli?
5.                  Máš nějakou fobii?
6.                  Kdo je první, komu voláš, když máš dobrou zprávu?
7.                  Jsi konzervativní nebo volnomyšlenkářka?
8.                  Mateřská školka. Dobrý nebo špatný vzpomínky?
9.                  Máš ráda své jméno?
10.              Sukně nebo kalhoty?
11.              Máš svého strážného anděla?


 A na závěr už chybí jen pár blogerek, kterým tento danajský dar "věnuji":








10 komentářů:

  1. Ja som síce kozorožec, ale som natoľko váhavá, až sa stáva, že v reštaurácii sa za mňa moji spoločníci musia hanbiť. Najskôr hodinu váham, či chcem to alebo ono, potom sa pýtam čašníka, čo si mám dať, čím ho uvádzam do rozpakov a nakoniec to aj tak niekoľkokrát zmením...
    Trochu som to prehnala: opravím to, vymažem, napíšem niečo iné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivie,
      to jsi mě rozesmála :-) Mám dojem, že mě číšníci v restauracích taktéž neradi vidí...už jen ten můj zoufalý pohled a nervózně skousnutý ret :-)

      Vymazat
  2. To mám radost, Baru, že jsi se taky zapojila :-). A koukám, že se v dost věcech shodujeme - taky nejsem zrovna milovník čokolády, moje kosmetická taštička je trpce minimalistická, je mi špatně úplně všude ...
    Ale úplně nejlepší je Tvoje odpověď o českém prezidentovi! Škoda, že pro něj nikdo nesbíral podpisy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, řekla bych, že Cimrman by všechny ostatní kandidáty totálně převálcoval a do čela toho našeho kocourkova by se hodil skvěle :-)

      Vymazat
  3. Nejvíc mě pobavila odpověď na otázku, jestli jsi někdy překvapila ostatní něčím nečekaným. Protože jsem si živě vybavila naše překvapené výrazy, když jsi nám tu novinku oznámila :D

    Zajímavosti mě moc nepřekvapily, asi tě znám líp něž jsem si myslela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tery, to bys mě urazila, kdybys mě neznala ;-)
      Obzvláště mou váhavost nebo problém s udržením obsahu žaludku při cestování autem a dalšími dopravními prostředky, že :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Barunko..
    Jsem moc ráda,že jsem Tě mohla lépe poznat:-)
    Díky za Tvé super odpovědi a mám čekat,až mi dáš vědět:-):-)
    Přijd si ke mě zafilozofovat milá přítelkyně,až budeš mít chviličku..
    Krásné dny a dík za otázky i nominaci..
    Vážím si toho.
    Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brigit, děkuji za pozvání...už jsem to napravila :-)

      Vymazat
  5. ahoj Báro, tak to jsem se teda supr pobavila :-) V mnoha věcech si úplně stejná jako já. A ono "Baby nebude sedět v koutě" to je taktéž moje nejoblíbenější scéna. Vždycky jsem si říkala, že jsem na to ulítlá jen já :-D To když je závěrečný tanec v Hříšném tanci, tak to mě nesmí nikdy rušit, to si prožívám svoji chvilku romantiky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Báro, moc povedené psaní. Nevím, jestli "naštěstí", ale já v lese a parcích vidím spíš ty úchyláky... :o)))
    Děkuju za jedenáctku.
    Prima den,
    J.=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)